ابتسامة الحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» طبق سلطه فواكه يفتح النفس
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالجمعة 6 مايو - 11:56 من طرف shahdalmlka

» دعاء
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالخميس 31 ديسمبر - 0:28 من طرف ابتسامة الحياة

» دعاء
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 11:25 من طرف ابتسامة الحياة

» اللهم بلغنا رمضان
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 11:17 من طرف ابتسامة الحياة

» معلومات
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 11:13 من طرف ابتسامة الحياة

» ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ )
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 11:03 من طرف ابتسامة الحياة

» كل عام والامه الاسلاميه بخير
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 10:54 من طرف ابتسامة الحياة

» بحبك يامصر
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 10:46 من طرف ابتسامة الحياة

» شرفتونا
كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر - 10:33 من طرف ابتسامة الحياة

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ

كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ Empty كلمات أغنية لعبد الحليم حافظ

مُساهمة من طرف محب الشهادة الثلاثاء 18 ديسمبر - 19:50

**[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] (الهوا هوايا)[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] **

الهوا هوايا ابنيلك قصر عاالي واخطف نجم الليالي واشغلك عقد غالي يطوي احلي الصبايا

الهوا هوايا ابنيلك قصر عاالي واخطف نجم الليالي واشغلك عقد غالي يطوي احلي الصبايا

أنا الهوا هوايا هوايا

الهوا هوايا يبقي القمرقاربنا والليل بحر مهاودنا والنجمة الي تخدنا ترجع شايلة الحكاية

الهوا هوايا الهوا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا ندخل كتب الحكاوي واروي سنينك غناوي واعمل طبيب مداوي واشيل حبي داوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا ندخل كتب الحكاوي واروي سنينك غناوي واعمل طبيب مداوي واشيل حبي داوايا

أنا الهوا هوايا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا ارسم صورتك بيدي علي النسمة الي تعدي علي الفجر ابو ضحكة وردي علي العمر الي ورايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا ارسم صورتك بيدي علي النسمة الي تعدي علي الفجر ابو ضحكة وردي علي العمر الي ورايا

الهوا هوايا الهوا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا لو الايام بعدوني يصحبك نور عيوني لو الايام بعدوني يصاحبك نور عيوني ولو نامت جفوني يصحي في ليلك غنايا

الهوا هوايا الهو هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا لو الايام بعدوني يصحبك نور عيوني لو الايام بعدوني يصاحبك نور عيوني ولو نامت جفوني يصحي في ليلك غنايا

انا الهوا هوايا هوايا

انا الهوا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا في عنيكي يا حبيبتي تتوه مني سفينتي وكفاية انك انتي الي فضلتي معايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا في عنيكي يا حبيبتي تتوه مني سفينتي وكفاية انك انتي الي فضلتي معايا

الهوا هوايا الهوا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا لكن وانا كلي حيرة مش بملك يا اميرة من احلامي الكتيرة يا عني غير ضحكي وبكايا

الهوا هوايا الهوا هوايا

الهوا هوايا انا الهوا هوايا لكن وانا كلي حيرة مش بملك يا اميرة من احلامي الكتيرة يا عني غير ضحكي وبكايا

محب الشهادة
محب الشهادة
نائب الادمن
نائب الادمن